فروش انواع دستگاه های ups برای دیتا سنتر شرکتها

دستگاه UPS

شرکت آراسیستم مبتکران تجربه ی این را دارد که سال ها در زمینه مشاوره و فروش انواع دستگاه های ups برای دیتا سنتر شرکتها و مصارف صنعتی و کارگاهی دستگاه های برق اضطراری UPS را به مشتریان مختلف ارايه دهد.

UPS چیست؟

دستگاه UPS (Uninterruptible Power Supply) یک دستگاه الکترونیکی است که در صورت قطعی برق، از طریق منبع باتری، برق پایدار را به تجهیزات متصل به آن تأمین می‌کند. این دستگاه برای حفظ پایداری و عملکرد صحیح تجهیزات الکترونیکی در مواقع قطعی برق بسیار حائز اهمیت است.

در ساختمان‌های صنعتی نیز دستگاه UPS به عنوان یک منبع پشتیبان برای تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در صنایعی مانند صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع برق، که نیاز به تجهیزات الکترونیکی حساس دارند، استفاده می‌شود. از دستگاه برق اضطراری در این صنایع برای جلوگیری از خسارت به تجهیزات و توقف فرآیندها در صورت قطعی برق استفاده می‌شود.

UPS

An uninterruptible power supply (UPS) is a type of device that powers equipment, nearly instantaneously, in the event of grid power failure, protecting the equipment from damage

انواع راه اندازی دستگاه UPS

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to

فروش انواع دستگاه های ups برای دیتا سنتر شرکتها به دو صورت آنلاین و لاین اینتراکتیو در شرکت آراسیستم مبتکران انجام می شود.
در دستگاه UPS آنلاین، برق ورودی ابتدا به باتری شارژ می‌شود و سپس از آن برق تأمین می‌شود. در حالت عادی، برق خروجی از باتری تأمین می‌شود و در صورت قطعی برق، تغذیه خودکار از باتری صورت می‌گیرد. در دستگاه UPS لاین اینتراکتیو، باتری همواره شارژ نمی‌شود و تغذیه از برق شهری صورت می‌گیرد. در صورت قطعی برق، باتری فقط برای مدت کوتاهی تأمین برق می‌کند تا زمانی که برق شهری دوباره برقرار شود.
تیم مبتکران اجرای پروژه UPS را که در ساختمان‌های اداری و صنعتی به عنوان یک منبع پشتیبان برق مورد استفاده قرار می‌گیرد را در زمینه فعالیت های خود دارد. در ساختمان‌های اداری، دستگاه UPS به عنوان یک سیستم پشتیبان برای تجهیزات الکترونیکی مانند کامپیوترها، سرورها و تجهیزات شبکه استفاده می‌شود. این دستگاه با جلوگیری از قطعی برق، از از دست رفتن اطلاعات و خسارت به تجهیزات جلوگیری می‌کند.
در ساختمان‌های صنعتی نیز دستگاه UPS به عنوان یک منبع پشتیبان برای تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در صنایعی مانند صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع برق، که نیاز به تجهیزات الکترونیکی حساس دارند، استفاده می‌شود. از دستگاه برق اضطراری در این صنایع برای جلوگیری از خسارت به تجهیزات و توقف فرآیندها در صورت قطعی برق استفاده می‌شود.

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using ‘Content here

استاندارد های راه اندازی دستگاه UPS

راه‌اندازی دستگاه UPS باید با رعایت استانداردهای موجود انجام شود. استانداردهای مرتبط با دستگاه UPS شامل استاندارد IEC 62040-1 برای دستگاه‌های UPS آنلاین و استاندارد IEC 62040-3 برای دستگاه‌های UPS لاین اینتراکتیو است. این استانداردها شرایط عملکرد و ایمنی دستگاه UPS را تعیین می‌کنند.
همچنین، برخی استانداردهای دیگر مانند استانداردهای UL (Underwriters Laboratories) و CE (Conformité Européene) نیز برای اطمینان از کیفیت و ایمنی دستگاه UPS استفاده می‌شوند.
در نهایت، دستگاه UPS با تأمین برق پایدار در صورت قطعی برق، از خسارت به تجهیزات الکترونیکی و از دست رفتن اطلاعات جلوگیری می‌کند. این دستگاه در ساختمان‌های اداری و صنعتی به عنوان یک منبع پشتیبان برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و با رعایت استانداردهای موجود، می‌توان آن را به درستی راه‌اندازی کرد.

پروژه های انجا شده

 

کارگزاری امین سهم ،
کارگزاری توسعه کشاورزی ، کارگزاری بانک مسکن ،کارگزاری کالای خاور میانه ، کارگزاری بانک سامان ، کارگزاری فیروزه آسیا ،کارگزاری ستاره جنوب ، شرکت آتور و ….

 Many desktop publishing packages and web page editors now use Lorem Ipsum as their default model text, and a search for ‘lorem ipsum’ will uncover many web sites still in their infancy. 

 

جهت هرگونه مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

تیم آرا سیستم مبتکران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در زمینه طراحی، اجرا، و پشتیبانی می باشند.

اکنون با ما تماس بگیرید.

09125356580 

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *